recepcionista

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • recepcionista

      ola El meu número és Tomas Benzing, tinc 26 anys i actualment visc a Argentina, Sóc estudiant universitari cursant mi 4 any a Biologia. Li escric per expressar el meu interès en el lloc de recepcionista al seu lloc de treball, per rebre turistes. Tinc experiència en atenció al públic.
      Â Podria proporcionar-me informació sobre on puc aplicar i els requisits necessaris?
      li va enviar una salutació cordial i espero el missatge. el meu correu és Tombenz74@gmail.com
      moltes gràcies
      Tomes Benzing
      Hola Mi nombre es Tomas Benzing, tengo 26 años y actualmente vivo en Argentina, Soy estudiante universitario cursando mi 4 año en Biología. Le escribo para expresar mi interés en el puesto de recepcionista en su Lugar de trabajo, para recibir turistas. Tengo experiencia en atención al público.

      Podría proporcionarme información sobre dónde puedo aplicar y los requisitos necesarios?

      le envió un saludo cordial y espero su mensaje. mi correo es Tombenz74@gmail.com

      muchas gracias

      Tomas Benzing